Taken door het jaar
Er zijn een aantal taken die door de clubsecretaris doorlopend moeten worden uitgevoerd doorheen het jaar wanneer nodig zoals:
Ledenadministratie
- Nieuwe leden registreren via: https://admin.handballbelgium.be/ (voor meer info --> zie Ledenplatform)
- ‘ontslag van leden’ via mail aan info@handbal.be Gebruik daarvoor het volgende formulier: Ontslagformulier clubs
- Internationale transfers via mail aan info@handbal.be Gebruik hiervoor volgend formulier: Aanvraagformulier internationale transfert
- Vanaf 14 jaar en ten laatste voor de 16de verjaardag dienen jeugdspelers hun medische attest in orde te brengen: Model medisch attest, via een bezoek aan de dokter. Het medisch attest moet worden toegevoegd in het Ledenplatform.
-
aangeven van ongevallen aan onze verzekeraar via online-platform: Extranet Ethias
Wedstrijdadministratie
- Opvolgen doorsturen digitale wedstrijdbladen (meer info via Digitale wedstrijdblad)
- Wedstrijdwijzigingen doorgeven (Procedure)
- Nieuwe tafelofficials moeten aangemeld worden op het online leerplatform. Meer info via deze link.
Divers
- insturen van de verantwoordingsstukken ikv het Jeugdsportfonds via mail aan jeugdsportfonds@handbal.be
- doorgeven van informatie vanuit VHV- of regiobestuur aan mogelijke betrokkenen binnen de club
- indienen van het formulier 'bestuurswijziging' wanneer er zich een bestuurswijziging voordoet binnen de club dat ondertekend wordt door de 3 'oude' en 'nieuwe' officiële bestuursleden via mail aan info@handbal.be Gebruik hiervoor volgend formulier: Bestuurswijziging